Dato og tid er 18 okt 2018 15:10

sidder fast. ...

Anvendelse af kosttilskud - Kostprogrammer m.m.

Redaktører: Youssef, webmaster

xristus

sidder fast. ...

Indlægaf xristus » 05 maj 2014 15:11

Jeg er en dreng på 16 som er i gang med at tabe mig. Jeg gør på efterskole lige nu og er i gang med et diet hvor at jeg spiser
ca 2000 +- kcal.. jeg har gjort det i en del tid nu og i starten rykkede jeg mig men nu synes jeg at jeg sidder fast og det går meget langsomt med mit vægtab... nogle tips som jeg kan bruge???? :)
Jeg er 183 cm og vejer 89 kg.
Jeg styrke træner 3-4 gange i ugen og laver cardio 3-4 gange i ugen.

staybig
Hjemmetræner

Re: sidder fast. ...

Indlægaf staybig » 05 maj 2014 15:42

Spis mindre eller træn mere/hårdere.

xristus

Indlægaf xristus » 05 maj 2014 19:06

Men jeg synes ikke rigtig at jeg kan spise mindre for jeg har i forvejen mangel på energi når at jeg træner?

staybig
Hjemmetræner

Indlægaf staybig » 05 maj 2014 20:19

Det er hårdt at ligge i underskud i en længere periode. Du kan jo tage en uge eller to, hvor du ligger på dit ligevægtsindtag, for derefter at skære ned igen.

xristus

Indlægaf xristus » 05 maj 2014 21:02

Okay vil jeg prøve ;)

Bengt-BIG-BEN
Hjemmetræner

Indlægaf Bengt-BIG-BEN » 06 maj 2014 16:15

Spiser du 5-6 måltider fordelt på hele dagen ???? hvis ikke så gør det…
Sover du 7-8 timer hver dag ???? hvis ikke så gør det…
Træner du kredsløbs træning med moderat puls ???? hvis ikke så gør det…
Spiser du sund fedt (fx. fisk/nødder/mandler/avocado) hvis ikke så spis det...
Spiser du protein efter træning ???? hvis ikke så gør det…
Går du i byen hver weekend og drikke dig fuld ???? hvis ja så stop med det…

Upload gerne dit trænings program.
Alle kan tabe sig det er bare spørgsmålet om at gøre det rigtigt, du skulle jo gerne tabe fedt og ikke muskler…

Rikardesben

Indlægaf Rikardesben » 29 jun 2018 12:41

Jeg har også i en periode siddet fast ift. vægttab. Jeg spiste sundt og havde en eller 2 dages cheatdage om ugen. Jeg talte kalorier og dokumenterede alt hvad jeg spiste over mobilen. Jeg tabte mig til tider, men tog så også på igen pga. cheatdagene. Så jeg prøvede at skære ned på det ved at holde 1 cheatdag om ugen, hvilket hjalp en smule. Men så sad jeg fast i de samme madretter jeg gang på gang spiste i små variationer hver eneste dag. Det blev til sidst alt for tørt og uspiseligt og jeg nød jeg ikke maden... Jeg søgte så nye veje og fik anbefalet at købe måltidskasser, hvor jeg ikke behøver at tænke på noget udover at spise den lækre mad. Maden er varieret og super lækker. Jeg føler mig igen motiveret til at tabe mig og tallet på vægten går kun en vej og det er ned, hvilket er fantastisk når man har siddet fast i samme vægt og ikke har kunnet kommet videre. Nu kan jeg koncentrerer mig om alt andet end at lave sund mad. :mrgreen:

qkim

Indlægaf qkim » 21 aug 2018 10:02

Jeg havde et problem der lignede dit meget.
I flere måneder sad jeg fast. Jeg kunne simpelthen ikke tabe mig og var rimelig træt af det. Men jeg vidste jeg havde nogle dårlige spise vaner. Så tænkte jeg det kunne være smart bare at bestille måltidskasser og ikke spise meget andet. Jeg valgt nogle sunde måltidskasser ved hjælp af SundeMåltidskasser.dk: https://xn--sundemltidskasser-erb.dk/ og det hjalp meget.
Jeg tabte mig 10 kg i løbet af året. Men forskellige ting virker for forskellige folk.

Tilbage til "Kost / kosttilskud"