Som titlen siger så er jeg mere end overvægtig..
Jeg er en 17 årig dreng som vejer over de 100 kg (!!!!!!!!!!!!!!!!) og jeg er mellem 175 og 180 høj. (er ikke blevet målt længe)
Det jeg mangler hjælp til er at finde ud af den nemmeste måde at tabe over 15-20kg.
Har brugt det sidste år på at sidde hjemme og ellers bare sidde her på computeren og så drikke en masse cola, gerne over 2 liter (nerd!!)
Jeg er nu begyndt at gå i skole igen og har også tænkt mig at nu skal de mange kilo altså væk.
Min "kostplan" lige nu er:
Morgenmad: Havregryn, gerne 1-2 potioner for at gøre mig mæt.
Skolegang: En flaske vand. Regner med at begynde at spise en grov bolle med tun.
Efter skole: noget mad som jeg kan finde, for det meste toast brød.
Aftensmad: hvad der kommer på bordet, men mange gange spiser jeg til at jeg er mæt.
Jeg æder nogle gange slik, men ikke som jeg gjorde før jeg begyndte i skole.
Cola er jeg også gået ned på, drikker måske cola 1-2 gange om ugen.
Kan godt se hvis de fleste af jer ser dette som en joke, men vil helst ikke ende op med sukkersyge.
Har tænkt på at starte at træne, men nok det nemmeste ville være at, starte med at gå lange ture, gerne i hurtigt tempo. Og så lade være med at spise til jeg er mæt.
De fleste vil sikkert også gerne vide hvad jeg laver på skolen. Jo, jeg sidder ned det meste af dagen, men bevæger min en smule i pauserne.
Men som de fleste kan gætte vil jeg gerne have råd fra alle de "erfarne drenge" (og piger) der er herinde.
Rettelse: Har tidligere trænet med vennerne og sådan, men stoppede pga. jeg ikke havde lysten.