Kettlebellguy skrev:Hey du flotte løft som 15 årig.
hvis du læser det første indlæg i tråden skriver han at han er 18 år
FlotFyr15 skrev:Lige lidt updates igen, det er jo snart ved at være noget tid siden.
Jeg har i øjeblikket lidt rod med mit højre knæ, ikke umiddelbart noget alvorligt, men nok til jeg lige holder mig fra underkropsøvelser i et par uger. Vil nødigt rende ind i en alvorlig knæskade.
Inden skaden har især min underkropsstyrke dog været ganske god, og præsterede bl.a.:
Dødløft: 5x3 @ 125 kg
Squat: 5x3 @ 110 kg. Her var endda til et par kg eller fem mere, så langt nåede min cyklus dog desværre ikke, grundet førnævnte knæproblemer.
Desuden har jeg i dag bænkpresset 5x5 @ 92,5 kg.
Alt i alt går det stadig støt frem!
Tror jeg tager på Roskilde Festival i stedet - det kan vel gå ud på et.Mr.Lindbaum skrev:FlotFyr15 skrev:Lige lidt updates igen, det er jo snart ved at være noget tid siden.
Jeg har i øjeblikket lidt rod med mit højre knæ, ikke umiddelbart noget alvorligt, men nok til jeg lige holder mig fra underkropsøvelser i et par uger. Vil nødigt rende ind i en alvorlig knæskade.
Inden skaden har især min underkropsstyrke dog været ganske god, og præsterede bl.a.:
Squat: 5x3 @ 110 kg. Her var endda til et par kg eller fem mere, så langt nåede min cyklus dog desværre ikke, grundet førnævnte knæproblemer.
Sæt dig op på cyklen min ven! Det styrker ledene omkring knæet
Mr.Lindbaum skrev:FlotFyr15 skrev:Lige lidt updates igen, det er jo snart ved at være noget tid siden.
Sæt dig op på cyklen min ven! Det styrker ledene omkring knæet
Brugere der læser dette forum: Ingen og 102 gæster