Dato og tid er 15 nov 2019 01:47

Tips bl.a. til grøden + opskrifter (?)

Her kan du dele dine opskrifter med andre.

Redaktør: Jackson

Vickixx

Tips bl.a. til grøden + opskrifter (?)

Indlægaf Vickixx » 15 jun 2012 15:20

Hej GB(:

Synes jeg læser lidt at folk bliver lidt trætte af deres morgengrød, og savner noget nyt til grøden.
Da jeg engang spiste havregrød m. æggehvide kom jeg kanel på, hakkede mandler og hakkede castus stænger (: Og nogle gange en lille bitte smule stødt nellike. Man kan få castus stænger med mange forskellige smag - nødde-, blåbær-, figen-, fignefuldkorn-, jordbær-, jordbærfuldkorn., pære-, banan-, abrikos-, rosinsmag. Kan ikke huske om der findes flere smage. De store butikker som Føtex, Bilka, Kvickly osv. de fleste smage, hvorimod små butikker som Netto og Fakta typisk kun har figen og jordbær.

En anden tips - når jeg koger en kyllingfilet, koger jeg den med salt og peber, og 1-2stk. laurbærblade i ca. 15min.

Hvis folk herinde er interesseret så har jeg en Dukan bog opskrift med nogle forskellige og sikkert også gode proteinrige opskrifter.
Vil gerne når jeg har tid ligge nogle opskrifter ud - bliver dog nok på engelsk. Hvis der er nogle som er interesseret i det, så skriv endelig, så skal jeg nok ligge nogle ud (:

Håber at I kan bruge det til noget (:

Brugeravatar
MrtW
Barbell-Baron
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Tips bl.a. til grøden + opskrifter (?)

Indlægaf MrtW » 15 jun 2012 15:31

Lyder godt nok avanceret den morgenmad.

Æggehvide, whey, havregryn, i en blender, på panden, bang! Man vender sig til den tørre smag og det går stærkt.
:drue: Mac :training:

Vickixx

Indlægaf Vickixx » 15 jun 2012 15:58

Hvad mener du med avanceret? (:

Den er da nem
Gryn, mælk og lidt salt - koger grøden op, mens den koger, hakker man bare nogle mandler og skærer nogle castus stænger ud. Grøden er færdig og drysser det over (:

zohaa

Indlægaf zohaa » 22 nov 2014 22:51

Næringsindhold pr. 100 gram :roll: ?
zoha

Tilbage til "Opskrifter"