Dato og tid er 18 jul 2019 14:15

fysisk aktivitet

Diskussion af vægttabs relaterede emner

Redaktør: Jackson

andreas1994

fysisk aktivitet

Indlægaf andreas1994 » 09 okt 2012 18:58

Jeg er dreng på 17 som vejer ca. 99 kg.
Jeg ved at jeg har fedt på kroppen, men jeg vil ikke betegne mig selv som overvægtig men mere som buttet, selvom min bmi siger noget andet. jeg er rimelig høj (1,90).
I fritiden spiller jeg tennis og vandpolo. 3 gange tennis a 1 1/2 time og 2 gange vandpolo a 2 timer om ugen.
Jeg har tit fået afvide at jeg kan holde til meget på trods af at jeg har nogle kilo for meget og jeg føler aldrig at jeg bliver fysisk træt når jeg dyrker sport. jeg kan blive ved i der uendelige uden at kunne mærke noget. så mit egentlige spørgsmål et bare om det er normalt at kunne spille tennis og vandpolo i timevis uden at blive træt?

Hilsen Andreas

PunyBoy
Newb

Re: fysisk aktivitet

Indlægaf PunyBoy » 09 okt 2012 23:08

andreas1994 skrev:Jeg er dreng på 17 som vejer ca. 99 kg.
Jeg ved at jeg har fedt på kroppen, men jeg vil ikke betegne mig selv som overvægtig men mere som buttet, selvom min bmi siger noget andet. jeg er rimelig høj (1,90).
I fritiden spiller jeg tennis og vandpolo. 3 gange tennis a 1 1/2 time og 2 gange vandpolo a 2 timer om ugen.
Jeg har tit fået afvide at jeg kan holde til meget på trods af at jeg har nogle kilo for meget og jeg føler aldrig at jeg bliver fysisk træt når jeg dyrker sport. jeg kan blive ved i der uendelige uden at kunne mærke noget. så mit egentlige spørgsmål et bare om det er normalt at kunne spille tennis og vandpolo i timevis uden at blive træt?

Hilsen Andreas

Du er 17.. så ja :)

Eller det kunne jeg hvertfald også dengang.. men det blev langsomt værre jo ældre jeg blev :P

Brugeravatar
webmaster
Champ
Geografisk sted: Flensborg
Kontakt:

Indlægaf webmaster » 10 okt 2012 12:32

Prøv evt Tabata Træning så skulle du gerne blive udmattet :-)

MadsJespersen

Indlægaf MadsJespersen » 07 jan 2019 13:58

Det lyder voldsomt at kunne blive ved rigtig længe, også selvom du kun er 17. Måske intensiteten på træningen ikke er så voldsom?

---------------------------------
Mvh Mads fra https://www.net2kompagniet.dk

ThomasAndersen
Kontakt:

Indlægaf ThomasAndersen » 19 mar 2019 13:08

Enig med MadsJespersen. Det lyder som om, at du er nødt til at skrue op for intensiteten. Selvom du er 17, bør du kunne blive træt
IT-Supporter hos https://www.ibob.dk/

Tilbage til "Vægttab"