Dato og tid er 26 aug 2019 05:56

TV-eksamen om besættelse af træning

Alt det der ikke har med træning at gøre

Redaktør: webmaster

NicolajT

TV-eksamen om besættelse af træning

Indlægaf NicolajT » 09 dec 2013 15:38

Hej med jer

Jeg er journaliststuderende og står overfor en TV-eksamen i starten af januar. I den forbindelse leder jeg efter en case til min historie, så hvis du kan nikke genkendende til nogle af følgende punkter, må du meget gerne kontakte mig.

- Du føler ikke, at du er stor nok og tænker konstant, at du er nødt til at blive større.
- Du sætter træning så højt, at du ofte fravælger sociale arrangementer, som kan gå ud over din træning.
- Du har taget/tager eller overvejer at tage doping for at blive større.
- Du er ekstremt struktureret i forhold til din træning, og træningen gennemsyrer dine tanker i hverdagen.

Hvis du på anden møde føler eller har følt, at træningen har taget overhånd, vil jeg meget gerne høre fra dig. Indslaget afleveres intern og bliver sat op på vores hjemmeside medietorvet.dk.
Anonymitet er en mulighed.

Med venlig hilsen

Nicolaj Thomas Truelsen
Journaliststuderende
Syddansk Universitet
30 33 49 23
ntrue12@student.sdu.dk

NicolajT

Re: TV-eksamen om besættelse af træning

Indlægaf NicolajT » 09 dec 2013 19:09

Hej igen

Grundet en del negativ respons fra andre sider, som jeg har taget til efterretning, så vil jeg lige forklare, hvad min vinkel på indslaget er.

Fokus vil være på, at den psykiske lidelse megareksi ikke er offentligt anerkendt som en sygdom. Derfor er det sværere for dem, der måtte få brug for hjælp rent faktisk at få det. For jeg er udmærket klar over, at det selvfølgelig ikke er flertallet, der bruger doping - det billede ønsker jeg bestemt ikke at bidrage til. Det er i øvrigt bragt flere gange, så det kan umuligt give en ordentlig karakter til eksamen. :)

Med venlig hilsen

Nicolaj Thomas Truelsen
Journaliststuderende
Syddansk Universitet
30 33 49 23
ntrue12@student.sdu.dk

fitdad

Re: TV-eksamen om besættelse af træning

Indlægaf fitdad » 01 nov 2018 21:10

Blev det nogensinde til en tvudsendelse. Har ikke kunnet finde noget hos https://tvudbydereidanmark.dk/

Tilbage til "Off topic"